AudioBooki

 

Trema i komunikacja niewerbalna mówcy

Nie musisz się wstydzić, że nogi się pod tobą uginają! Kiedy ja doświadczałem tego po raz pierwszy, nogi uginały się pode mną częściowo ze strachu, a częściowo w reakcji na rytm.
i zobacz dobrze na tym wyszedłem.”
E. Presley

Spis treści:

    1. Wstęp – Marek Stączek, EdisonTeam.pl
    2. Część pierwsza. Trema – czyli obawa przed wystąpieniem
    3. Praktyczne wskazówki. Co robić by poradzić sobie z tremą? Cz.1.Rady dotyczące radzenia sobie z emocjami i ciałem przed wystąpieniem
    4. Praktyczne wskazówki. Co robić, by poradzić sobie z tremą? Cz.2. Rady dotyczące myśli przed wystąpieniem.
    5. Sytuacje problemowe. Jak odpowiadać na trudne pytania?
    6. Podsumowanie – IX złotych zasad dotyczących opanowania tremy
    7. Część druga. Komunikacja niewerbalna mówcy, czyli o sile bezgłośnego mówienia
    8. Czym jest mowa ciała w wystąpieniu publicznym?
    9. Do czego mówca wykorzystuje body language podczas wystąpień na forum?
    10. Kluczowe elementy. Na co zwrócić uwagę podczas wystąpienia? Postawa ciała, uśmiech cz.1
    11. Kontakt wzrokowy, swoboda gestykulacja, sposób ubrania cz.2
    12. O roli zaangażowania podczas mówienia na forum
    13. Informacje i zapowiedzi.

Tekst: Marek Stączek (EdisonTeam.pl)
Narrator: Artur Kalicki
Udźwiękowienie i mastering: EVENT STUDIO
Projekt okładki: Aneta Krzywicka

 

Prezentacja. Mówca i jego rozwój

„Dość łatwo jest znaleźć kandydata na ministra oświaty. Wszystko, czego potrzeba, to długa, siwa broda. Co innego z dobrym kucharzem, to musi być wszechstronny geniusz.”
O. Bismarck

Spis treści:

    1. Wstęp
    2. Część pierwsza. Mówca – co trzeba mieć by być dobrym prezenterem
    3. Etos – bądź wiarygodny
    4. Empatia – wejdź w sytuację słuchaczy
    5. Logos – mów z KOP-em
    6. Logos - mów lapidarnie
    7. Etos – empatia – logos vs. syreni śpiew
    8. Część druga. Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne – ogólne zasady
    9. Sześć kroków by być lepszym mówcą
    10. O idei ciągłego uczenia się
    11. Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym
    12. Zaproszenie na ciąg dalszy

Tekst: Marek Stączek (EdisonTeam.pl)
Narrator: Artur Kalicki
Udźwiękowienie i mastering: EVENT STUDIO
Projekt okładki: Aneta Krzywicka

 

Skuteczna prezentacja publiczna

„Mowy, która nie zdumiewa, nie uważam za elokwentną.”
Cycero

Spis treści:

    1. Wprowadzenie
    2. Historia Demostenesa – przemawiania można się nauczyć
    3. 3 x z – jak skutecznie rozpocząć
    4. Szczotka i brzytwa prof. Zimbardo – techniki rozpoczęcia
    5. Pierwsze zadanie adwokata – techniki rozpoczęcia cd.
    6. Przepraszam, ze zajmuje Państwu czas – błędy w rozpoczęciu
    7. Test Tadeusza Konwickiego – jak długo mówić
    8. Historia Czerwonego Kapturka – jak ułożyć punkty prezentacji
    9. O wilku, gajowym… - jak ułożyć punkty prezentacji cd.
    10. PMP – perswazja w prezentacji
    11. Niekończąca się opowieść – błędy w zakończeniu
    12. Przemówienie jest jak romans – sposoby na zakończenie

Scenariusz i realizacja: Grzegorz Nakonieczny, Marek Stączek (EdisonTeam.pl)
Wprowadzenie: Artur Kalicki
Udźwiękowienie i mastering: Artur Giordano

 

KOMUNIKACJA KREATYWNA

„Lekka, praktyczna, z dużą ilością ciekawych przykładów, ale … największym atutem tej książki jest to, że Marek Stączek dzieli się pomysłem na tworzenie przekonujących argumentów i  oryginalnych wypowiedzi. Wypowiedzi, które można wykorzystać, tak w prezentacji na forum jak i podczas rozmów biznesowych.
Gorąco polecam!.”

Anna Michałowska, TVP Biuro Reklamy

„Książka „Komunikacja kreatywna” zawiera wiele praktycznych uwag i ciekawych przykładów. Marek Stączek w doskonały sposób podpowiada, nie tylko jak rozwijać indywidualną lekkość mówienia, ale jak świadomie pracować nad umiejętnościami werbalnymi, ta by stać się kreatywnym i efektywną rozmówcą. Jestem przekonana, że po tej lekturze każdy będzie zdecydowanie bardziej świadomy siły jaką stanowi trafny i przemyślany komunikat werbalny, zarówno w sytuacjach publicznych, formalnych wystąpień jak i podczas rozmów. Dzięki informacjom tu zawartym staniemy się bardziej wymagającymi słuchaczami, a gadające głowy będą musiały ustąpić miejsca wartościowym mówcą stosującym twórczą komunikację.”
Anna Szklarz, Bayer Polska

Zawartość:

    1. Wstęp – co wyróżnia dobrych mówców i skutecznych rozmówców?
    2. Część 1. NARRACJA, o uwodzicielskiej sile fabuły.
    3. Część 2. DIATRYBA, czyli o tym, że warto mówić do kogoś, kogo nie ma.
    4. Część 3. GRA SŁÓW, czyli o pożytkach z mądrego bawienia się słowami.
    5. Część 4. ŁAŃCUCH, czyli o rzeczach, które się łączą.
    6. Część 5. KONTRAST, czyli o sile biało-czarnego obrazu.
    7. Część 6. METAFORA, czyli o obrazie z innej bajki.
    8. Część 7. CYTAT, czyli o twórczej sile kopiowania.
    9. Część 8. PYTANIE RETORYCZNE – o sensowności pytania samego siebie w obecności innych ludzi, oraz o pytaniach nie tylko retorycznych.
    10. Część 9. HIPERBOLA, czyli o dyskretnym uroku grubej przesady.
    11. Część 10. APEL, czyli teraz bezpośrednio do serc i dusz słuchaczy.
    12. Część 11. POWTÓRZENIE, czyli o sile natrętnie powracającej myśli,
    13. Zadanie i zaproszenie

Scenariusz: Marek Stączek (edisonTeam.pl)
Realizacja: Artur Kalicki
Udźwiękowienie i mastering: EVENT STUDIO
Muzyka: Artur Giordano
Projekt okładki: Aneta Krzywicka (z wykorzystaniem fotografii: Fotolia.com)
Wydawca: EdisonTeam.pl

Gdzie kupić?

Nasze Książki, e-booki i AudioBooki możesz kupić online w następujących sklepach:

empik.com merlin.pl empik.com

 
 
 
©2010-2016 EdisonTeam.pl
Strona Główna | Program Cycero | Opinie o programie | Trenerzy | Cookies | Kontakt
projekt i realizacja: | www.kcpr.pl